01.10.2010

Daisypath Anniversary tickers

Our RR :)

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, January 29, 2010

Discount Hebatttt!!!~

Hey ladies!~

Ha...good news! Kepada sume brides2b out there yg suka beli mag Pesona Pengantin..tak pernah miss beli kat kedai2 buku setiap bulan, inilah masanya untuk anda.........
*
*
*
*
*
Melanggan terus! :)

kalau rasa malas nak keluar gi cari mag ni kat kedai2 buku setiap bulan,
kalau rasa segan nak pinjam mag Pesona Pengantin kat member2 sbb ter miss beli buku,
kalau ada hati nak try masuk Mag Pesona Pengantin, nak simpan buat kenangan ke kan..
(eh, org2 biasa cam kita pon boleh tau masuk, tak semestinya artis je..kan Diah? best best hehe)

Ha, langgan la mag ni, sekarang tgh ada discount hebat menanti anda!~

Apa lagi?! Inilah masanya korang gi :



Karnival Karangkaraf
Perkarangan Kompleks
29 January - 1 Februari 2010
9am - 7pm

**FYI booth mag Pesona Pengantin di C08-C10 area**
for more info: Karangkraf

Hope to see brides2b there!~
p/s : kan best kalau dpt jumpe korg? :)

1 comments:

newlywedsbigday said...

hey ann! thanx for the info dear.. =) already baught pesona pengantin this month? u can see my hantaran deco there! =) in march more will coming up.. for real they're having great deal there?? is it the complex in shah alm!!?? hehe i wanna give a shot.!! weee! thanx deaR!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by YummyLolly.com - Sponsored by Free Web Space