Press

No matter where you are and what you look like. Create your own style.Let it be unique for yourself and yet identifiable for others.
The creation begins deep by yourself. Be inspired in my world and give your life an extra boost. So show yourself more and just be you ♥

Mood : S.E.D.I.H

by - 8:58 PM


How come aku boleh tak perasan 2-3 menjak nih Cikok cam laen macam jer..Pandai dia sembunyikan 'rahsia' nih from me&Ash...padahal kitorg bespren..selalu kua double-date..tadi time lunch @ Station Kopitiam,dia tanye Ash soalan pelik2..'Weh,ko rase aku ngan Ella ok tak?' *Erk?Aku dengar terus nak t'cekik ikan pari aku..heh!* 'Ko pehal Kok?'....zzzzz..


Dia terus mengalir air mata!!!Selama 7 tahun kitorg kawan..ni 1st time dia nangis dpan aku!!Erkk..terkesima.. *nape la aku tak snap pix muka dia time nih..adeh*

Then dia cakap Ella dah ADA ORANG LAIN...Reaksi spontan Ash&Ann : W-T-F??! OMG! 'Bile masa plak?baru 2 hari lpas kita karok sesama kan?ok je dia..cam biasa je..ko da selidik btol2 ke Kok?'

'ye Ann..aku tau time kite karok la..aku dah t'gerak hati dah..slama ni aku x pnah tgk hp dia,tibe2 aku terasa nak tgk-then masa dia g toilet aku bukak-nampak msg2 yg mcm G##$%(@!,menyakitkan hati aku-lagi sakit org tuh aku kenal..smlm aku question Ella abes2 rupanya dia dah ngan orang tuh since bln 2!!!abes tuh slama berapa bulan nih??kami tipah tertipu..

3 yrs++diorg couple,gile sayang Cikok kat Ella..macam2 Cikok bagi kat dia..sedih bile aku bayangkan dia kua ngan org lain tetapi sgala benda n brg yg ada kat badan dia yg d bagi oleh Cikok..siap parents dua2 belah pihak dah knal & plan dah...Tapi tuh la..Anything can happen kan???kan?? Kalau ada jodoh adalah..

Satu hari ni Cikok sedih gle..

Aku pon mana bley tahan..aku pon join..yg klako aku lagi sedih dr dia..
Jap gi ktorg kena teman si Cikok ni karaoke..dia yg nak..nak menjerit sampai t'keluar anak tekak katanya..haha..yg penting tema lagu2 mlm ini: haruslah lagu2 jiwang+putus cinta+rock kapak+otai
*special request by Cikok*




















You May Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...